środa, 13 maja 2015

34. Tworzę raport

Tak się mało odzywam, ale działam na wielu frontach. Jestem w trakcie przygotowywania raportu z monitoringu, szykuję nową, piękniejszą i bardziej czytelną stronę internetową, by łatwiej można było odnaleźć potrzebne informacje, a także ciągle działam społecznie i rodzinnie, co pożera mi każdą wolną od pracy zawodowej chwilę. Mam nadzieję, że raport będzie dla Was wystarczającą nagrodą za te chwile przestojów. Zanim oficjalnie się ukaże, zostanie wysłany do odpowiednich czynników, by dać możliwość wyjaśnienia spraw, które być może źle zrozumiałam.  Ale Wam tu trochę przecieknę, bo przecież po to stworzyłam bloga :)
Na chwilę obecną czekam na 21 maja, bo o godzinie 9 przyjmie mnie jeden z członków zarządu ZWiK. Pan prezes przeznaczył dla mnie pół godziny, co wymusiło korektę moich planów, jeśli chodzi o temat rozmowy. Chciałam podpytać o procedury rekrutacyjne w spółce, wytyczne krótko i długoterminowe i inne takie, ale w pół godziny to mogę zadać te pytania, natomiast nie ma szans, żeby pan prezes zdążył na nie odpowiedzieć. Nic, na pewno coś przygotuję, by nie była to wizyta stricte kurtuazyjna.
Próbowałam umówić się także na spotkanie z przedstawicielem rady nadzorczej, ale moja prośba spotkała się z całkowitym brakiem reakcji. Rada nadzorcza została poinformowana, że chcę i tyle. Przyjęli do wiadomości. :)

Wiosna idzie, świeża trawa rośnie, zmiany w Szczecinie dokonywane są na różnych frontach - mam nadzieję, że wkrótce wszystko zacznie funkcjonować jeszcze lepiej :)

Pozdrawiam!

DorotaM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz