piątek, 2 października 2015

46. Pierwszy sukces pierwszego monitoringu!

Są pierwsze zmiany po moim raporcie! Ale po kolei!
Pierwsze pytania do Biura Nadzoru Właścicielskiego poszły 23 września. Prosiłam o przesłanie dokumentów powołujących rady nadzorcze obu monitorowanych przeze mnie obecnie spółek, czyli Funduszu Wspierania Rozwoju Gospodarczego Miasta Szczecina sp. z o.o. (dalej zwanego FWRGMS) oraz Szczecińskiego Funduszu Pożyczkowego sp. z o.o. (dalej zwanego SFP). Dlaczego - już pisałam, nie będę przynudzać. Obecnie uzupełniam metryczki dla obu spółek, gmeram więc sobie w internecie. Metryczka to takie ogólne informacje o spółce. Przykładową możecie sobie obejrzeć TU . BIP-y spółek są ubogie niczym średniowieczny chłop pańszczyźniany, więc będę zmuszona sporo korespondować z zarządami. Wczoraj wysłałam listy powitawcze, żeby uprzedzić o swoim czepialstwie, a dzisiaj poszły pierwsze pytania. O podwyższenie kapitału spółki oraz o częstotliwość spotkań rady nadzorczej i datę najbliższego spotkania. Wysłałam zapytania i poszłam na stronę szczecin.pl, gdzie w zakładce "spółki z udziałem miasta" znalazłam FWRGMS. Jakież było moje zaskoczenie, kiedy zobaczyłam na stronie zupełnie nowe nazwiska! Zarówno prezes jak i rada nadzorcza to zupełnie inni ludzie! Miasto wprowadziło moją pierwszą rekomendację! Oczywiście - ta zmiana musiała być wprowadzona, gdyż poprzednio członkami rady nadzorczej FWRGMS jak i SFP były te same osoby, co jest niezgodne z prawem, ale naprawdę nie spodziewałam się, że stanie się to tak szybko! Co nie zmienia faktu, że przez ileś lat (sprawdzę ile), jedna ze spółek (sprawdzę, która) działała niezgodnie z prawem (sprawdzę w jakim zakresie ma to wpływ na podejmowane przez nią działania). Natomiast niezmiernie mnie cieszy, że jedna ze wskazanych przeze mnie dziur została zatkana. Czekam na kolejne :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz