środa, 2 września 2015

39. Publikacja raportu



Po imprezie :)

Na spotkanie przyszło z piętnaście osób, żadnego reprezentanta mediów nie było :) Opowiedziałam o wynikach, rozdałam egzemplarze raportu, a teraz wrzucam go w różne miejsca, w tym obowiązkowo na

www.spolki.siecobywatelska.pl

Po opublikowaniu raportu będziecie mieli też dostęp do wszystkich zgromadzonych przeze mnie materiałów. Niestety, wrzucenie raportu na mojego bloga jest w tej chwili niemożliwe, bo blogspot.com nie łyka PDF... Gdyby ktoś z Was chciał otrzymać egzemplarz - zapraszam, jeszcze kilka zostały. Gdyby ktoś wolał wersję elektroniczą - proszę o podanie maila :)

Dziękuję bardzo wszystkim, którzy zechcieli przyjść na prezentację wyników mojej pracy. Liczę na wsparcie w promowaniu moich rekomendacji. Przy okazji - monitorując kolejne spółki sprawdzę, które uchwały rady nadzorczej są nieważne, bo może przyznana ostatnio byłemu prezesowi nagroda została przyznana na wniosek nielegalnej rady :)

Dziękuję bardzo pani dyrektor Beacie Śmiecińskiej za przybycie i uwagi. Cieszę się, że urząd pracuje dalej nad moim raportem i liczę, że większość zamieszczonych w nim rekomendacji zostanie wkrótce uwzględniona :)
Dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w czasie całego monitoringu, a zwłaszcza mojej rodzinie, która za mnie w tym czasie sprzątała, prała i zajmowała się tym wszystkim, czym trzeba się było zająć, żeby nas pająki nie zeżarły :) :)

Wkrótce kolejne dwie spółki - te, które mają zdublowane zarządy i rady nadzorcze. Jestem ciekawa, która rada nadzorcza jest tą "nielegalną" :) Szczegóły w raporcie :)

Dziękuję Bartoszowi Wilkowi za zdjęcia :)


1 komentarz:

  1. A może analiza NiOL - to fajna spółka - mają w poważaniu kodeks administracyjny i trenują asertywność w godzinach pracy, na płacących im pensje mieszkańcach :-D

    Chętnie dostarczę też ciekawych materiałów do raportu o tej spółce...

    OdpowiedzUsuń