środa, 15 kwietnia 2015

29. Jak i po co finansuje się promocję spółek komunalnych

Wysłałam kolejny wniosek o informację do ZWiK. W trakcie analizy pozyskanych dokumentów dotarłam w rejestrze umów do pozycji ogólnie nazwanych przeze mnie "promocja". Interesująca jest wysokość kwot wypłacanych przez spółkę, a także organizacje pozyskujące pieniądze, zobowiązane w zamian do promocji. Wspominałam o tym w poście nr 23. ZWiK przekazuje pieniądze między innymi klubom sportowym i firmom. Tym ostatnim - zwykle na promocję spółki w czasie różnego rodzaju imprez plenerowych. Jak na przykład obchody 10 lecia Polski w UE. Poprosiłam spółkę o informację, czy są jakieś procedury przydzielania tych pieniędzy. Ogólnie chcę wiedzieć, czy jest jakiś system rozdziału, czy też zamówienie promocji w Pogoni, a nie na przykład w Kaskadzie (naszej świetnej drużynie rugby) zależy wyłącznie od widzimisię zarządu. Myślę, że taka informacja przyda się szczecińskim aktywistom, bo jest wiele dyscyplin, które chętnie skorzystają z oferty i w zamian za wsparcie finansowe będą tańczyć, biegać, skakać, czy też kopać piłkę oklejeni logo ZWiK, reklamując naszą spółkę na arenach krajowych i międzynarodowych. Dlaczego spółka komunalna musi się promować, nie wiem, ale może są jakieś specjalistyczne wymagania dotyczące środków pozyskiwanych od UE. Dowiem się.

Pozdrawiam!

DorotaM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz