czwartek, 29 stycznia 2015

6. And the winner is... ZWiK

Wybór został dokonany. Ciągnęło mnie wiele spółek, bo też interesująca jest ich działalność z punktu widzenia mieszkańca. Na pewno do nich wrócę, ale w tej chwili zajmę się jedną. Casting wygrał Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. Dlaczego? Jest wiele powodów.
Po pierwsze - jest to spółka duża - będzie trochę pracy. Po drugie - niewątpliwie działa w obszarze zaspokajania potrzeb społeczeństwa - sprawdzę, czy jedynie w tym. Po trzecie - ma w radzie nadzorczej wiceprezydenta - chcę sprawdzić, czy to właściwe. Po czwarte - często o niej słychać - chcę zobaczyć, czy nadzór właścicielski istnieje, w jakiej formie i czy jest skuteczny. Po piąte - było w niej sporo kontroli i jest szansa, że przyzwyczaili się do gmerania w papierach. Po szóste - mają obiecującą stronę internetową. Po siódme - bo tak :)

Przeglądam obecnie stronę internetową spółki w poszukiwaniu potrzebnych mi dokumentów. Gmeram też w czeluściach internetu ogólnie, bo czasem tam znajduję najcenniejsze informacje. Segregator puchnie, lista tego, co mam rośnie, ale przy okazji pojawiają się na niej inne materiały do odszukania, o których dowiedziałam się w trakcie mojej grzebalskiej pracy.

Ciągle zachęcam do prowadzenia monitoringu w Waszej gminie równolegle ze mną :)

Pozdrawiam!

Dorota M



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz