poniedziałek, 16 lutego 2015

14. Wróciła poprawiona notatka

Dzisiaj o 14.30 dotarła do mnie z Biura Nadzoru Właścicielskiego (zgodnie z zapowiedzią) poprawiona notatka ze spotkania, które miało miejsce 11.02.2015 w urzędzie. Na pierwszy rzut oka - samo czerwone. Widać nie umiem sporządzić prostego dokumentu. Na drugi rzut oka - poza kilkoma rzeczywistymi poprawkami - przetłumaczenie mojego prostego pisma na nowomowę urzędniczą. 
Naniosę konkrety, prawniczo-urzędniczego żargonu pozwolę sobie nie rozpowszechniać. Chodzi mi o to, żeby pozyskane przeze mnie informacje były jasne.
Ruszyło narzędzie internetowe, więc wstawiłam informacje, które już udało mi się pozyskać. Trochę tego jest, ale jeszcze ciągle większość pracy przede mną. Wkrótce (kiedy tylko ZWiK mi odpowie na mój pierwszy wniosek do nich) zamknę uzupełnianie metryczki spółki, bo brakuje mi do tego tylko informacji o tym, ile razy podwyższany był kapitał spółki. Wtedy będziecie mogli popatrzeć na pierwsze dane na stronie www.spolki.siecobywatelska.pl
Przygotowałam dwa kolejne wnioski o informację publiczną, jeden do urzędu miejskiego
Witam serdecznie!
Proszę o udostępnienie informacji, czy gmina określa dla spółek
- kierunki rozwoju
- długoterminowe cele społeczne do realizacji 
- parametry ekonomiczne do osiągnięcia
- strategię w zakresie zaangażowania kapitałowego
- strategię w zakresie restrukturyzacji i ewentualnej prywatyzacji

Jeśli tak, to proszę o podesłanie na niniejszego maila skanów mówiących o tym dokumentów.

Pozdrawiam!

Dorota Markiewicz

(UM2)
a drugi do ZWiK

Witam serdecznie!Proszę o informację, czy w Państwa firmie są zatrudnieni radni? Jeśli tak, proszę o podanie nazwisk tych radnych.
Jednocześnie proszę o przesłanie skanu dokumentów, na podstawie których na stanowisko członka rady nadzorczej został powołany pan Krzysztof Soska.
Proszę o przesłanie informacji na niniejszego maila. 
Pozdrawiam!

Dorota Markiewicz


Urząd miejski molestuję o to, o co zapomniałam dopytać na spotkaniu w Biurze Nadzoru Właścicielskiego. Po wysłaniu pierwszego maila pomyślałam, że mogą się im pozajączkować te moje wnioski, ale już od drugiego wniosku do ZWiK wprowadziłam numerację.

Analizując pozyskane do tej pory informacje, przybywa mi wiadomości do sprawdzenia. Na razie znalazłam jeszcze cztery osoby, które zasiadając w radach nadzorczych spółek pracują dla urzędu miasta:
1. Michał Kaczmarczyk, zastępca dyrektora w Biurze Prezydenta Miasta i jednocześnie sekretarz rady nadzorczej spółki Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o.;
2. Grzegorz Łubian, dyrektor Wydziału Organizacyjnego i jednocześnie członek rady nadzorczej spółki Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o;
3. Michał Przepiera, dyrektor Biura Strategii i jednocześnie przewodniczący rady nadzorczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o.;
4. Beata Śmiecińska, dyrektorka Biura Nadzoru Właścicielskiego i jednocześnie przewodnicząca rady nadzorczej Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego "Klonowica".

Jutro postaram się napisać, które z tych dubletów (bo pierwsze przedstawiłam w poście nr 4 z dnia 27.01.2015) mogą być akceptowane i pod jakimi warunkami, a które nie powinny mieć miejsca.

Pozdrawiam!

Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz