poniedziałek, 2 lutego 2015

8. Podwyższenie kapitału

W oczekiwaniu na spotkanie w Urzędzie Miejskim, przeszukuję szczeciński BIP. Trochę zbladły moje zachwyty nad tym tworem, bo przy pomocy wyszukiwarki nie mogę sobie odnaleźć wszystkich uchwał Rady Miasta dotyczących ZWiK sp. z o.o. i muszę przeczesywać rok po roku. Z uwagi na mnogość tego, oczopląsu idzie dostać i czasem przeglądam rok po kilka razy, żeby się upewnić, że niczego nie przeoczyłam. Do tego pod hasłem Rada Miasta dostępne są jedynie dokumenty dotyczące obecnej rady, a starsze trzeba sobie wygmerać. Nic to, nie jest to trudne, tylko czasochłonne.
Chwilowo przebrnęłam przez osiem lat - od momentu utworzenia spółki, czyli od roku 1999, do 2007. W uchwałach o utworzeniu ZWiK umieszczonych  w BIP brakuje załączników, w których powinny być projekty aktów założycielskich spółki. W obu uchwałach, bo poza uchwałą likwidującą komunalny zakład budżetowy pod nazwą "Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie" w celu zawiązania jednoosobowej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością,  jest też uchwała zmieniająca tę uchwałę.
Wynotowuję sobie wszystko, co znalazłam na temat tej spółki, bo nie wiem, co mi się może przydać w przyszłości, ale szczególnie skupiam się w tej chwili na sprawie podwyższania kapitału. Znalazłam do tej pory osiem uchwał o podwyższeniu kapitału i tylko jedna kwota zgadza mi się z danymi wykazanymi w KRS. Może jest inny mechanizm wpisywania danych - wyszukuję dokumenty, by zweryfikować tę informację.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz