środa, 4 lutego 2015

9. Podwyższania kapitału ciąg dalszy

Przebrnęłam przez wszystkie uchwały Rady Miasta Szczecin od 1999 roku, do nadal, jak to się pisze w zaświadczeniach o zatrudnieniu. :) Zebrałam dane i mam dziwne rozbieżności. Uchwały w sumie podwyższyły kapitał na nieco ponad 70 mln zł, a z KRS wynika, że podwyższenie było na ponad 210 mln zł.  Z informacji pozyskanych od innych monitorujących wynika, że podwyższenie kapitału w niektórych kontrolowanych spółkach dokonywane było nie tylko przez radę miasta. Wspierająca nas cały czas Sieć Obywatelska zapytała o opinię swojego eksperta - czekamy na odpowiedź.
Przeglądanie kompleksowe wszystkich uchwał jest dość ciekawą lekturą. Mnogość aktów prawnych o różnej tematyce sprawia, że czasem miałam ochotę zboczyć nieco ze ścieżki i skupić się na innych wątkach, ale pamiętając, że nie wiem jeszcze, co mnie czeka, nie mogę marnować czasu na tematy poboczne. Wypisałam sobie tylko uchwały, które wzbudziły moje zainteresowanie. Zajmę się nimi po zakończeniu monitoringu spółek komunalnych, a być może uda się do tego czasu zgromadzić ekipę, z którą wspólnie zastanowimy się nad zanotowanymi przeze mnie sprawami. Kilka osób już się zgłosiło - kto wie. Sieć Obywatelska Watchdog Polska deklaruje, że jeśli zbierze się odpowiedni zespół zainteresowanych, mogą przyjechać i przeprowadzić szkolenie na miejscu. Bardzo chciałabym zorganizować coś takiego w Szczecinie. Jeśli jesteście zainteresowani, piszcie: inkubatorkulturyotwartosci@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz